Tuesday 27 March 2012

Optimizarea SEO, un act de responsabilitate

Optimizarea facuta pentru motoarele de cautare, mai popular cunoscuta sub denumirea de optimizare seo, ce poate fi facuta atat prin clasica promovare organica Google sau alt motor de cautare sau prin campanii PPC, este dovada unui act de responsabilitate pentru proprietarii de situri, cei care isi dau seama astfel ca exista o diferenta intre un site necunoscut si unul cu un trafic intens. Indiferent ca misiunea optimizarii SEO este data pe mainile unei companii sau unei persoane fizice, trebuie sa fiti constienti ca de felul in care acestia isi fac treaba, reputatia sitului dvs. va avea de suferit sau dimpotriva, situl va inregistra un progres al vizibilitatii in randul utilizatorilor de Internet.

Acesta este motivul pentru care trebuie sa analizati cu atentie avantajele optimizarii SEO si-n acelasi timp sa estimati sansele ca unele erori SEO sau chiar un SEO iresponsabil sa dauneze grav sitului. Din fericire, majoritatea companiilor care se ocupa cu optimizarea oferea restructurari, redesign, completare continut, rezolvare erori, analize pe cuvinte cheie, analize mai mult sau mai putin detaliate de marketing online, targeting geografic si chiar si SEO training.

Inainte de a angaja o companie sau o persoana pentru optimizarea SEO trebuie sa urmariti cateva coordonate care spun mult despre o firma de SEO serioasa sau nu. Astfel, avem acele instructiuni si cerinte ale Google si ale altor motoare de cautare care trebuie sa fie respectate de oricine, fie ca ne place sau nu. Putem primi la cerere de la astfel de firme si mostre de la alte lucrari trecute de optimizari SEO, desi acest criteriu nu este neaparat cea mai buna oglinda, dar poate fi unul cu destula greutate. Un SEO puternic ar trebui sa ofere si servicii de marketing si publicitate online pentru situl tau, cu un impact mare asupra traficului ulterior. Trebuie sa iti cunosti bine asteptarile de la acest proces de SEO si sa incerci sa estimezi o perioada relativa de timp pentru realizarea acestui proces. Intrebari bune de pus de catre tine ar fi cum iti vei masura rezultatele si succesul. Trebuie de asemenea sa cunosti cate ceva despre cele mai importante tehnici de SEO. Modul de comunicare cu firma care realizeaza SEO este la fel de important pentru ca aceasta va trebui sa-ti dea recomandari pe limba ta, sa execute modificari de structura asupra sitului si in acelasi timp sa te mentina partas la tot acest proces.

Pentru a nu avea surprize neplacute in cadrul promovarii SEO pe care o doriti, trebuie sa respectati cateva reguli. Astfel, nu trebuie sa fiti naivi si sa credeti ca e mai bine sa le permiteti sa obtina rezultate foarte bune intr-o perioada scurta de timp, asta nu este posibil decat prin folosirea unor tehnici interzise, care atrag banarea ulterioara a sitului si ingroparea tuturor eforturilor de promovare si publicitate online. De asemenea, trebuie sa stiti ca nici o firma, companie sau persoana fizica are vreo relatie preferentiala cu Google-ul si astfel va poate promite marea cu sarea, adica rezultate exceptionale intr-un timp foarte scurt, acestea sunt minciuni sfruntate, Google-ul si alte motoare de cautare au propriile reguli dupa care se ghideaza, indiferent despre cine este vorba. Nu sunteti obligati sa aveti linkuri cu SEO, sa folositi servicii de linkuri gratuite sau sa fiti inscrisi automat in directoare. Ultimul sfat este sa observati cu grija unde se concentreaza banii si platile pentru campaniile de publicitate si PPC. Aici cuvantul cheie ramane administrarea eficienta a costurilor si optimizarea textuala si structurala a sitului, chiar daca responasbilii SEO ar dori sa va convinga de faptul ca pot fi alterate rezultatele pay per click. Atentie asadar cand va alegeti partenerul de realizare SEO, de seriozitatea si profesionalismul sau depinde viitorul dvs. profit, tradus intr-un trafic record de utilizatori si potentiali cumparatori ai produselor si serviciilor pe care doriti sa le ofertati.


promovare site, promovare web

No comments:

Post a Comment